O noua zi,o noua saptamana

Saptamana trecuta nu a fost grozava.A culminat cu ziua „minunata” de vineri(inca am vanatai) si cu surpriza de sambata dimineata:cutremurul.Pe care eu l-am simtit din plin,sotul si copilul nu.Weekend-ul a trecut in nota obisnuita.O vizita la socrii(doar sotul),o vizita la mama(doar eu si fata),o vizita la mall,o prajitura si o tava de saratele.Si a venit ziua de luni.La mine a inceput devreme.Pe la 3.15 am.Cu durerea obisnuita de cap.Asa ca am reusit sa zac cu ochii la tv.Si asa ma dezobisnuisem.Circul a inceput cand am trezit copilul.Care era obosit.Care nu voia la scoala.Pentru ca oamenii au si ei nevoie de zile libere.Explicatiile nu au avut succes.Asa ca s-a plans o ora intreaga de faptul ca trebuie sa mearga la scoala,de faptul ca este obosita,ca nu ii place tricoul(tricou alb pentru ora de sport),nici eu nu stiu de ce s-a mai plans.Si in curtea scolii a inceput sa planga serios.Ca nu vrea la scoala,ca se simte rau,ca…Nu am reusit sa o linistesc asa ca a urcat in scoala plangand.Probabil ca maine o sa refuze sa urce.Si in urmatoarele zile o sa refuze sa plece de acasa.Stiu asta pentru ca este genul de copil care nu accepta reguli.Asa ca acum caut strategii.Poate exista ceva care sa imi convinga copilul ca la scoala se merge zilnic.Am spus ca inca ma doare capul?

Lasă un comentariu