Aproape sfarsit de Martie

Sunt acasa.Caut de munca.Dupa doi ani in care am muncit pe branci,proiectul s-a oprit.Nu stim pentru ce perioada.Inutil sa spun ca sunt descoperita.Desi am muncit mult,nu am nimic pus deoparte.Evident nu asa se face.Dar…eu asa am facut.Am cheltuit tot.Si nu pe vacante sau bijuterii.Nuu.Pe analize si parastase.Acum avem un singur venit in casa.Nu prea mare si care acopera doar nevoile de baza.Asa ca acum imi caut ceva de munca.Ceva care sa imi permita sa stau acasa si sa incasez bani :).Nu este posibil asa ceva.Deci ma intorc la dragostea mea mai veche.Care este blogul.Si imi dau seama ca l-am neglijat.Mi-am promis mereu sa scriu pentru ca am o gramada de ganduri de care as vrea sa scap.Nu am reusit.

Am inceput sa scriu articolul acesta acum 2 luni.Situatia a ramas la fel.Inca imi caut ceva de munca.Si locuri de munca sunt.Doar ca nu imi permit eu sa aleg orice.Gluma! Se pare ca ce am invatat eu sa fac este invechit..Asa ca trebuie sa ma reinventez.Sper sa reusesc sa scriu si dupa ce voi reusi acest lucru.Deocamdata caut metoda si mijloacele.Si o sa ma straduiesc sa scriu cat de greu este sa gasesti un loc de munca cand ai o varsta si o pregatire care nu este tocmai conforma cu cerintele.

Lasă un comentariu