Cand zilele nu mi se potrivesc

Am mai scris despre zilele in care ar trebui sa nu ma dau jos din pat.Din pacate sunt chiar zilele in care trebuie sa ajung in mai multe locuri si nici nu pot amana.Dimineata am constatat ca am uitat sa imi calc un tricou.Am gasit totusi ceva de imbracat si am zis asta este.Plec cu copilul plangacios spre gradinita.Si constat ca imi intra apa in pantofii sport.Minunat.M-am uitat mai bine si aveau o gaura de toata frumusetea.Imi zic ca nu are rost sa ma intorc acasa,merg asa si trec dupa ce las copilul sa ma schimb.Am avut senzatia tot drumul ca se uita toata lumea la mine.Poate mergeam caraghios cu picioarele asa ude.Las copilul plangacios la gradinita si ma intorc acasa sa ma schimb si sa plec in oras.Dar…calc intr-o gropita.Si cad.Adica nu o cazatura adevarata.Doar asa pe un genunchi.Hai ca nu eram destul de uda.Acum sunt uda pana deasupra genunchiului.Deja am senzatia ca ceva nu merge bine.Ajung acasa,ma schimb de pantaloni dar nu am incaltaminte.Adica tot ce am nu se potriveste pe ploaie.Deci ma incalt cu cizmele.Si plec.M-am intalnit cu o prietena careia aveam sa ii dau ceva.Imi zic ca apoi sa ma uit prin magazine sa imi iau ceva de incaltat potrivit.Nu am gasit nimic pe gustul meu dar am cumparat alte lucruri „necesare”.V-am spus ca eu nu trebuie sa am bani la mine?Am ajuns acasa si pe langa slalomul printre schele si materiale am calcat intr-o balta de otrava pentru gandaci.Cine a stropit cu solutia contra gandacilor mai mult a varsat-o decat sa stropeasca.Am rasuflat totusi usurata ca am ajuns acasa.Am spalat cizmele si gresia.Si m-am dus sa ma schimb.Si atunci am constatat ca am avut fermoarul deschis la pantaloni.Tot timpul.Acum nu pot sa mai fac nimic.Dar imi fac griji ca inca nu s-a terminat ziua.

Lasă un comentariu