Miresme de la bloc

Spun „de la bloc” de parca mai am vecini si la curte.Mai ales ca nu am curte.Am mai spus despre vecinii mei.Ei reusesc sa aduca ceva nou in viata mea aproape zilnic.Mirosuri.Multe mirosuri.Aseara vecina prajea chiftele.Nici nu va imaginati ce minunat este mirosul de chiftele la 23.30.Este tot ce iti doresti inainte de somn.Miros acompaniat de nelipsitul spray contra tantarilor pe care vecinul de la parter se incapataneaza sa il imparta seara de seara cu noi.Si nici nu stiu ce sa aleg: sa ma sufoc din lipsa de aer sau sa ma sufoc mirosind diverse.Imi mai „place” mirosul de pe scara blocului.Pare ca in blocul asta nimeni nu foloseste parfum.Nuu.Tot timpul miroase a mancare sau a solutie contra gandacilor.Solutie pe care constiincios,administratorul,o varsa pe marginea treptelor saptamanal.Si da,o varsa.Face pur si simplu mici balti.Dar nu avem gandaci.Si asta e un lucru bun.Si ma ajuta si sa spal incaltamintea saptamanal.Pare ca sunt eu carcotasa? Pare.Dar zau ca nu am unde sa ma mut.Si daca m-as muta la curte cine imi garanteaza ca nu voi avea cea mai gospodina vecina din oras?Solutii? Cred ca o masca.De gaze.

Lasă un răspuns

