Bucataria si greutatea

Asa cum am mai spus nu sunt o buna bucatareasa.Gatesc dar nu extraordinar si nu specialitati.Cand se intampla sa aud:ai nimerit-o pe asta,mama” inseamna ca am gatit bine in ziua respectiva.Supremul compliment este „are gust ca la gradinita”.Fiica mea care in primul an de gradinita a mers la psiholog pentru ca refuza orice mancare acolo dar si acasa,in al doilea an a descoperit gustul mancarii.Nu a devenit o mancacioasa dar manca intotdeauna ciorba,piureul(fara carne),macaroanele cu branza si mamaliguta cu smantana.Ba chiar cerea si a doua portie.Acum cand fac cate o ciorba care ei i se pare buna ma gratuleaza cu asemanarea cu mancarea de la gradinita.Asta nu inseamna si ca o mananca pe toata.Nuu.Cateva linguri si „sunt plina.Nu cred ca mai pot manca ceva.”Nu o pot obliga sa manance.Nu completeaza cu altceva.Si aici ajung la o problema de care m-am lovit cand am fost internate in spital.Atunci medicii au spus foarte clar ca este un copil subponderal.Are inaltime buna dar este sub greutate.Am fost intrebata daca mananca si ce mananca.Doar ca nu mi-au spus ca nu o hranesc.Realitatea este ca ea mananca putin.Si am discutat atunci si le-am spus ca asa mananca ea si le-am spus si ce mananca.Si s-au gandit ca are ceva carente.Si nu,nu are.Poate sufera de intoleranta la gluten.Nu,nu sufera.Copilul este sanatos cu exceptia catorva alergii si a intolerantei la lactoza.Si nu are nici paraziti.Concluzia :asa este ea.Dar sa ii dati sirop cu multivitamine pentru pofta de mancare.Ne-au recomandat ceva anume.Si a facut cura trei luni.Rezultat:200 grame.Din alea 3 kg pierdute cand a fost bolnava.Asa ca o las in pace.Mananca asa cum poate ea.Desi cand ne vezi impreuna pare ca eu mananc si mancarea ei.Sau ca nu stiu sa gatesc.Stai.Ultima este adevarata.Nu stiu sa gatesc.

Un gând despre &8222;Bucataria si greutatea&8221;

  1. Mami 4 Iunie 2017 / 11:55

    :)) cand am inceput diversificarea, edy nu manca nimic nimic si acum chiar ma pot bucura de cum decurg mesele, insa nu ia mult in greutate. Activitatile in aer liber ii fac cel mai tare foame

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

