Zile cu nori

M-am trezit dimineata cu gatul intepenit.Ieri dimineata.Cum aveam programare la doctorul de familie am zis ca rezolv si asta.Asa am zis eu.Doctorul a zis altceva.Si anume ca nu are ce face.Sa iau calmant si sa astept sa treaca.Ca asa se manifesta spondiloza cervicala.Ce calmant?Eu nu am voie sa iau calmante.Ai dreptate.Ia un paracetamol.Asa ca am luat paracetamol.Mai multe.Inca am gatul intepenit si ma doare.Ca bonus copilul s-a trezit dimineata plangacios.Ca ea vrea sa doarma.Ca nu se duce la scoala ca e obosita.Pana la urma a zis ca se duce dar sa o duc eu in brate la baie.Acum ma doare si spatele.Si i-am carat si ghiozdanul pe drumul spre scoala.Ghiozdan care are pietre in el.Sau asa pare.Norocul meu ca astazi este sarbatoare deci nu fac mare lucru prin casa.Dar tot trebuie sa iau copilul de la scoala.Si foarte probabil sa mai car si ghiozdanul.Ca domnisoara este obosita.Deci daca maine nu apar pe aici e clar ca am intepenit de tot.

Lasă un răspuns

