Vernisaj carte

O citesc de ceva vreme.Stam in acelasi cartier si totusi am cunoscut-o abia acum un an.Si asta pentru ca are copilul in aceasi clasa cu al meu.Colegi de banca.Am asociat-o tarziu pe fata draguta si tanara cu mamica care povestea pe blog cu umor intamplari din viata ei si a copilului ei.Apoi ne-am imprietenit.Si am vazut cum este de fapt mama lui victor.O mamica tanara,independenta,cu mult umor si cu un ras molipsitor.Stiam din toamna ca scrie o carte.O carte in care protagonistul este fiul ei.Cartea ei se lanseaza vineri.Vineri,pe 26 mai.Si abia o astept.Vernisajul va avea loc la Apollo 111 Barul.Cartea se numeste „Eu n-am furis.Dialoguri marioneze” si sunt convinsa ca este o capodopera.

Lasă un răspuns

