Simulare sau prefacere?

Mama azi am avut simulare de cutremur.Da?Si cum a fost?Ne-am prefacut ca este cutremur,doamna a sunat din clopotel si noi ne-am ascuns sub banci.Nu am de lucru si intreb: cum v-ati prefacut? A,pai nu stiu.Doamna a zis ca e cutremur si a sunat din clopotel.Asa ca am zis si eu ca e cutremur si m-am bagat sub banca.Dar doamna nu stie ca noi nu stim ce e ala cutremur?Ca eu nu am vazut niciodata un cutremur.Ii explic ce este un cutremur si cum mi-as dori sa nu „vada” niciodata un cutremur.Raspuns: mai bine cutremur decat incendiu.Macar asa nu pierd portofoliu de la scoala.Logica de copil la aproape sapte ani.Mama dar de ce se numeste simulare?Ca noi doar ne prefacem.Ar putea sa se numeasca prefacere.Asa intelegem si noi despre ce este vorba.Cateodata discutiile cu ea sunt chiar interesante.Si educative.

Lasă un răspuns

