Gata!

Am revenit! Am constatat ca nu am scris de aproape doua luni.Si asta nu pentru ca nu am avut ceva de spus,ci pentru ca am fost ocupata cu munca sau cu iesitul la joaca.Munca de acasa mi se pare mai complicata decat cea de la birou.Si invat sa ma descurc.Pe de alta parte a venit caldura si iesim zilnic in parc.Mai sunt antrenamentele la balet si competitiile din weekend.Cu greu printre astea si treburile casei imi fac loc pentru mine.Asa ca in loc sa scriu aici am mai facut un tabel,am mai sters un praf,am mai iesit la o cafea.Dar gata.De acum scriu.S-au adunat multe si trebuie sa le impart cu cineva.Deci maine scriu.Maine,pentru ca astazi mai am tabele de facut.

Lasă un răspuns

