Sistemul medical

Cand am fost in spital cu fiica mea,cunostintele m-au compatimit pentru situatie dar si pentru”cat am cheltuit”.Aici referindu-se la „cat am dat la doctor si asistente si infirmiere”.Spre surprinderea tuturor nu am dat.Nu a fost nevoie sa dau.Toata lumea a fost ok.In limita sistemului.Toata lumea si-a facut treaba fara sa astepte ceva.Si si-au dat interesul.Exista lacune in sistem.Nu au cum sa nu fie.Nu primesc fonduri suficiente si totusi se lupta sa iti ofere tot ce se poate.M-am lovit de situatia asta.De altfel cred ca a fost singurul lucru pe care il am de reprosat.Faptul ca nu au avut un medicament (mai special) de care fiica mea avea nevoie.Au incercat totul cu altceva.Din pacate degeaba.In momentul in care am adus eu medicamentul respectiv s-a rezolvat.Da,nu e normal sa aduci medicamentul cu tine.Da,sistemul trebuie sa iti asigure medicatia.Eu am fost multumita ca mi-au permis sa il aduc si l-au administrat copilului.Mi-au spus apoi ca nu lipsa de fonduri era problema,ci faptul ca medicamentul nu se gaseste in depozitele farmaceutice.

Cum am fost tratate?Bine.Asistentele erau prezente,nu am alergat pe holuri dupa ele.Veneau sa verifice copilul la fiecare ora noaptea si ziua.I s-a asigurat mancare de regim si toate analizele si consulturile necesare.Si toate astea fara sa „dau ceva”.Conditiile:curat se facea de doua ori pe zi,lenjeria au schimbat-o la cererea mea a treia zi,patul incapator pentru copil si mama ghemuita la picioare(nu am dormit mai mult de doua ore noaptea asa ca nu a contat)si nu se permiteau vizitatori pe sectie.A fost ingrozitor ca am ajuns la spital dar cred ca am avut noroc sa fie un spital decent.

Concluzia:se poate si in Romania.

 

 

Un gând despre &8222;Sistemul medical&8221;

Lasă un răspuns

