Momente

Momentul acela cand ai dus copilul la bunici,te-ai imbracat si aranjat si iti astepti sotul plecat cu putina treaba.Si suna telefonul.”Nu ma astepta.Am facut pana”.Ce daca iti doreai enorm sa iesi in oras?Asta e.Acum astept si cheltuiala extra.Pentru ca pana nu e de cauciuc.Nu.Ar fi prea simplu.E bateria si alternatorul.Inca o seara ratata.

Momentul in care adormi copilul si te duci in cealalta camera sa mai stai si tu la o vorba.Si iti aduci aminte ca ai uitat telefonul langa copilul adormit.Intri sa il iei si „hai mami mai stateai mult cu tata?”.

Momentul in care intrebi pe toata lumea ce mancare doreste si faci pentru fiecare cate un fel.Si apoi la masa:”eu nu cred ca am cerut asta si oricum daca ceream nu trebuia sa imi faci.Stii ca eu nu mananc carne de porc”.Pam-Pam.

Poate mai tarziu o sa rad de momentele astea.Dar atunci cand se intampla sunt tare enervante.

Un gând despre &8222;Momente&8221;

  1. o femeie 27 Aprilie 2017 / 20:22

    nu avem masina deci nu avem pana, dar momentele cu culcat copilul ma amuza si acum 🙂
    In rest, nu am iesit doar eu cu sotul de…. nu mai tin minte. Si nici nu duc lipsa, familia e formata din 3 si viata ne merge asa. Dar va pleca fata in tabara la vara, o saptamana, colegul de birou face glume sa ne luam liber sa ne facem de cap 😀 .

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

