De prin vecini

Ma laud mereu cu vecinii mei.Sunt extraordinari.Asta pentru ca sunt ai mei.Cred ca toata lumea care sta la bloc are macar un vecin mai diferit.Eu am noroc.Am mai multi.Il am pe cel care locuieste dedesubt.Genul de vecin care te pandeste cand stergi geamurile,pervazul sau scuturi ceva.In urmatorul minut este la usa.Ca i-am stropit geamul.Trebuie sa spun ca nu obisnuiesc sa scutur chestii pe geam si nici nu torn apa atunci cand imi sterg geamurile.Omul este grijuliu.Atat de grijuliu ca vine la mine la usa chiar daca nu eu scutur sau spal.El stie ca este de deasupra.Daca il lamuresc ca nu este de la mine urca la etajul de mai sus.

Mai am vecinul care mestereste tot timpul.Adica ciocane,gaureste si scapa diverse lucruri din mana.El este cel de deasupra.Vecinul care nu respecta nici un program.Vecinul care face baie noaptea(da,se aude) si ii canta fetitei sa adoarma(si asta se aude).El este si vecinul care injura cu voce tare cand este suparat.

Vecina de langa mine asculta la radio impreuna cu noi.Asa ca suntem la curent mereu cu actualitatile.Pe ea o vad rar,o aud zilnic.

Apoi am vecinii care stiu ce ai gatit,cand ai ajuns acasa,daca esti bolnav sau daca ti-ai schimbat mobila.Ei nu se sfiesc sa intrebe daca de la tine miroase a sarmale sau de ce nu ai fost la biserica saptamana asta.Si mai sunt cei care ajung acasa,parcheaza masina si mai raman sa asculte piesa preferata.De preferat impreuna cu noi,cei care avem geamurile orientate spre parcare.Indiferent de ora.Si da,am termopan dar intotdeauna am un geam deschis deci ascult impreuna cu ei.

Gata.Cred ca i-am enumerat pe toti.Nu sunt multi dar sunt acolo.Si uneori chiar ii aud.Dar poate sunt eu mai ciudata.Si nu,nu ma mut la curte.Ca nici acolo nu e liniste.Doar ma plang.Si vine vara.Si voi avea  geamurile deschise tot timpul.

Lasă un răspuns

