De 1 martie

Ce fac in prima dimineata de primavara? Stau in sala de asteptare a unui centru medical. Dureaza mai mult decat ma asteptam. Si este aglomerat. Si nu toti sunt la analize. O parte tusesc ingrozitor,sunt care se plimba(ei nu par bolnavi) si este un domn care este foarte rosu la fata. Pare ca are febra si sigur nu respira bine. Nu are nimeni prioritate. Nici macar cei mici. Imi vine randul sa intru si primul lucru pe care il face asistenta este sa imi caute o vena. Nu prea gaseste desi  am vene vizibile.Ok. Gaseste una,baga acul si se panicheaza. Nu curge. Cheama o asistenta mai in varsta care o da afara si ma inteapa si ea. La cealalta mana. Reuseste. Sunt informata ca am vene subtiri si greu de gasit. Este prima data cand mi se spune  asta. Astept inca 30 de minute cardul de sanatate. Ma dor mainile si sunt vinete amandoua. Plec si constat ca mi s-au dezlipit ghetele. Un inceput de primavara superb!

Lasă un răspuns

