Scoala

Inainte sa imi inscriu fiica la scoala am studiat cateva scoli care pareau interesante.Am ales apoi pe cea mai apropiata de casa stiind ca o sa am nevoie de ajutorul mamei.Drept urmare am ales o scoala de cartier,o invatatoare tanara si am tinut pumnii stransi sa nu fac o greseala.Ce nu am anticipat:igiena din scoala,faptul ca directoarea scolii nu este foarte implicata,ca nu va exista in scoala asistenta medicala.Drept urmare fiica mea nu merge la toaleta,se sterge pe maini cu servetele antibacteriene ca sa nu intre deloc acolo iar cand a fost epidemia acea ciudata nimeni nu a luat masuri.Problema a aparut atunci cand invitata la sedinta cu parintii,doamna directoare,a sosit cu o falca in cer si una in pamant ca „i-am stricat concediul”.Noi parintii care ne-am petrecut timpul in spital cu copii bolnavi i-am stricat cele cateva zile de concediu pe care le avea.Nu a fost loc de discutie normala.Pur si simplu a tipat,ne-a trimis la scoli private daca nu ne convine si a iesit trantind usa si spunand ca putem sa trimitem pe cine vrem ca ea face ce poate cu ce are.Bineinteles ca reactia a fost dura.Cativa parinti au ridicat tonul,s-a ajuns la acuzatii grave.Invatatoarea a asistat uimita la tot acest circ.Concluzii:nu este vina nimanui.Asta este bugetul,copii se mai imbolnavesc si noi facem ce putem.Concluzia invatatoarei:doamna directoare are dreptate.Cu precizarea ca este foarte suparata pe noi si ca nu se astepta la acest comportament.Concluzia mea de parinte care a avut copilul bolnav si care si-a pierdut serviciul in urma acestui lucru:invatamantul de stat are probleme grave.

2 gânduri despre &8222;Scoala&8221;

  1. Adrian 28 Februarie 2017 / 14:44

    Învățământul de stat este în colaps! Mai există prin școli cadre didactice care încearcă să mai salveze câte ceva, care își fac munca cu pricepere, în rest este jale mare! Să vedeți dezastrul de la clasa a V-a în sus. Același sistem depășit de zeci de ani. Un sistem care toacă nervii copiilor și ai părinților, un sistem generator de prea mult stres, un sistem fără aplicabilitate, un sistem pe care mulți profitori nu vor să îl însănătoșească!!!

    Apreciază

  2. Mama Aluniţă 1 Martie 2017 / 8:14

    M-a rascolit tare povestea ta… Desi am fugit din scoala de circumscriptie, dupa doi ani de suparari si uimiri si povesti asemanatoare cu asta, am ramas foarte sensibila la mizeria care se intampla aproape peste tot in invatamant. Este, intr-adevar, grav si foarte urat ce se intampla in scolile noastre si nici nu vad vreo speranta de mai bine.
    Apoi necazurile cu boli, cu servicii… Daca imi permiti un sfat, cred ca iti trebuie o vacanta, o schimbare, un rasfat personal, ceva sa te scoata din pasa proasta in care pari ca ai intrat si nu mai poti iesi. Stiu ca e un cerc vicios, am fost (si inca sunt) cam in aceeasi situatie, dar nu e imposibil. Iti tin pumnii sa reusesti! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

