Inceput de an

Si am revenit dupa o pauza lunga.Mai jos o sa spun si unde am fost si de ce.Am inceput anul.Cu zambetul pe buze si fara planuri.Mereu sunt uimita cat de repede se pot schimba lucrurile.A inceput cu o simpla raceala.Raceala care nu a vrut sa cedeze la nimic.Rezultat:antibiotic si o saptamana de concediu medical.Apoi m-am reintors cu forte proaspete la munca.Patru zile.In a cincea copilul a inceput sa verse.Fara oprire.Am mers la spital,a primit un antivomitiv si ne-am intors acasa.Doar ca situatia a continuat.Asa ca am mers la alt spital.Unde ne-au internat.Si asa am ajuns pentru a doua oara in viata mea internata in spital.Situatia grava si nu prea.Dupa 24 de ore de perfuzii copilul este bine deci dupa 48 de ore plecam acasa.Concediu medical din nou ca sa pot sta cu ea acasa.Trei zile si situatia se repeta.De data aceasta mai rau.Ne interneaza din nou.Perfuzii.Multe.Situatia continua.Vad disperarea medicilor care nu inteleg ce se intampla.Sapte medici in decurs de o ora.Multe asistente si multe,multe analize.Un copil care nu mai poate sta ridicat si care varsa continuu.Ca ultima solutie mi se da voie sa cumpar un medicament care nu exista in spital.Dupa ce il cauta sotul in jumatate de Bucuresti,il cumpara,il aduce la spital si ii este injectat.Inca doua ore si se vede efectul.Situatia este sub control.Diagnostic nu exista.Copilul era la regim si nu mancase nimic aiurea.Analizele nu au aratat nici virusi,nici bacterii.Sase zile de spital.Nu stiu cum am rezistat.Am fost speriata.Am trecut prin toate starile posibile.Nu stiu cum a rezistat ea.Inca se reface.La servici supararea a fost maxima.Tocmai acum lipsesc.Nu am avut putere sa comentez.Ne-am intors acasa si am mai ramas trei zile in concediu medical.In ziua in care m-am reintors la munca am fost sfatuita sa demisionez.Ei nu au nevoie de cineva cu obligatii.Asa ca am incheiat contractul cu acordul partilor si gata.Acum sunt din nou casnica.Ce inseamna?Inseamna ca am timp.Sunt multumita? Deocamdata.Si da,imi caut un nou job.Dar tot nu imi fac planuri.Si tot cred ca e cineva acolo care pandeste cand planuiesc ceva si imi da toate peste cap.Sau nu.

3 gânduri despre &8222;Inceput de an&8221;

  1. o femeie 20 Februarie 2017 / 9:35

    insanatosire grabnica!
    Imi pare rau de situatia la serviciu, shit happens. Poti cere somaj? te va acoperi pt cateva luni.

    Apreciază

    • lory 21 Februarie 2017 / 6:30

      Din pacate nu pot cere somaj.Nu au restructurat postul.SIngurul meu stres sunt asigurarile de sanatate.

      Apreciază

  2. Delia 21 Februarie 2017 / 8:21

    Sanatate copilei! Nimic nu este mai groaznic decat sa iti vezi copilul suferind! Joburile vin si pleaca, vei gasi tu ceva potrivit!

    Apreciază

Lasă un răspuns

