Universule! Ma auzi?

Scriam cum nu am planuri pentru anul 2017,cum tot ce imi doresc este sa fim sanatosi si cum o sa iau totul asa cum vine.Si a venit.Pun ieri la spalat o draperie.Nu obisnuiesc sa stau langa masina de spalat,imi fac restul treburilor.Si intru in bucatarie sa iau ceva.Si calc in apa.Multa.Masina dadea apa afara pe unde putea.Apas pe buton si nu se inchide.Am oprit curentul in toata casa.Si mi-am felicitat sotul ca anul trecut a insistat sa schimbe tabloul electric.Ieri a fost super simplu de inchis curentul.Si strang apa,si trag dulapul sa scot masina de spalat din priza si.. raman intepenita.Ce noroc pe mine!Adevarul este ca nu am mai avut probleme cu spatele de ceva vreme.Am reusit cumva sa ma extrag dintre dulap si masina de spalat dar durerea continua.Asa ca termin tot de aranjat si ma asez in pat.Am stat cam 10 minute si mi-am dat seama ca am nevoie de un meserias pentru masina de spalat.Am cautat,am gasit si am primit raspunsul.Cred ca aveti nevoie de o masina de spalat noua.Pai si asta este noua.Are doar sapte ani.Asa ca acum caut masina de spalat.Si e urgent.Cam atat cu „nu imi fac planuri”.

Un gând despre &8222;Universule! Ma auzi?&8221;

  1. Delia 19 Ianuarie 2017 / 7:50

    A mea masina de spalat rufe avea 3 ani cand m-a lasat. Pana a venit meseriasul au mai trecut 5 zile, in care am spalat la mana 4 cosuri pline de rufarie (oribil!) A fost doar pompa defecta (300 lei), insa o sa o pun pe olx sa vand masina si imi cumpar alta noua,

    Apreciază

Lasă un răspuns

