De acasa

La multi ani! Nu am scris pana acum desi timp am avut.Nu am avut ce.Dar mai mult nu am putut sa imi pun ordine in ganduri.Sunt acasa de aproape o saptamana.In concediu medical.Am intrat cu o gripa rebela in noul an,gripa care nu a vrut sa treaca.Aproape a trecut acum.Dupa trei saptamani de tratament.Cum e acasa?Frumos.Aproape uitasem cat e de bine sa te cuibaresti dimineata langa copil si sa mai dormi cinci minute,sa nu trebuiasca sa iesi la prima ora din casa,sa poti sa iei micul dejun si sa ai timp pentru multe lucruri.Dar in special m-am bucurat sa imi tin copilul acasa.Si da,nu am fost foarte bine dar am reusit sa ma bucur de joaca si activitati impreuna cu ea.Deci m-am bucurat de prelungirea vacantei si m-am bucurat de bucuria ei ca a „stat cu mami acasa”.Am intrat in noul an fara planuri.Cred ca este mai bine asa.Am sa iau lucrurile asa cum vin.Deci nu am asteptari si nici dorinte mari.Nu vreau mai mult decat am.Vreau sa fim sanatosi.Si sa putem sa ne indeplinim alea cateva dorinte mici.:)

Lasă un răspuns

