Pentru Noul An

A fost Craciun.A fost un Craciun linistit,cu stat in casa,fara griji.Pot sa zic ca a fost diferit.In general mergeam in vizita,aveam musafiri.Nu si de data asta.Sotul meu este racit,copilul tuseste putin iar eu cu vechea mea problema.Deci ne-am odihnit.Astazi este zi de munca pentru mine.Nu pot spune ca am chef dar…Astept noul an(mai mult zilele libere).Vreau sa fie un an mai bun,mai linistit. Sa uit de boala si de tot stresul adus de ea.Imi doresc sanatate si putini mai multi bani. :).Nu am planuri pentru anul viitor.O sa iau fiecare zi asa cum vine.Mi-as dori mai multe dar dupa anul care tocmai se termina,sanatate este cea mai importanta.Multumirea mea din anul 2016 este ca am avut copilul sanatos,sotul la fel,mama este inca in viata mea,restul familiei la fel si am inceput sa merg la munca.Am constatat ca nu este asa greu sa te impaci cu toate cand ai familia langa tine.Acum poate sa vina anul nou.Il astept.Deci LA MULTI ANI!Si sa ne vedem sanatosi!

Un gând despre &8222;Pentru Noul An&8221;

Lasă un răspuns

