E dimineata.M-am trezit dar e frig si nu am chef sa ma dau jos din pat.Si totusi…Stiti zilele alea cand te simti bine si parca vrei sa arati la toata lumea?Ei bine se pare ca universul nu e de acord.Cel putin nu cu mine.M-am pregatit de plecat la munca.M-am imbracat frumos,m-am pieptanat si mi-am pus o pereche de cercei noi.Plec voioasa.Mi-am luat chiar si un sandwich la mine.Astazi am o zi buna.Si ajung la birou.Surpriza:am uitat cheile acasa.E 8.50.Nu vine nimeni inainte de ora 10.Deci..ce fac.Nimic.Imi ia o ora sa ma duc si sa ma intorc.Deci raman in fata casei unde se afla biroul.Am zis ca m-am imbracat frumos?Daaa.Si destul de subtirel.Si afara e frig.Nu rau dar este.Dupa 30 de minute am noroc si apare cineva.Si intru la caldura.Ce bine.Ma apuc de treaba si nici nu imi dau seama cand se face ora 11.30.Ora la care mama se duce sa o ia pe fetita de la scoala.Si ma suna.E suparata.Copilul nu vrea sa manance.Plange ca vrea sa vin eu.Si nici nu pare ca se simte bine.Ok.Incerc sa plec mai devreme.Intre timp ma suna sa imi zica ca ii e bine dar nu vrea sa manance.Plec spre casa mai devreme cu doua ore.O iau de la mama si mergem la noi.Mananca dar nu vrea sa doarma.Ok,o sa facem o activitate.Ne pregatim de iarmarocul de la scoala.Asa ca facem decoratiuni.Si suna telefonul din nou.”Unde ai vorbit la telefon?”Nu stiu.De ce? Ai 60 de euro de plata.Cum asa?Nu se poate.Ba da.Verific si eu.Am 60 de euro de plata.Nu stiu de ce.Nu stiu cum.Nu prea folosesc telefonul ala.Ma gandesc sa verific mai tarziu.Poate e o eroare.Dar mi-a stricat seara.Acum ma doare capul.Pregatesc masa de seara si culc copilul.Care e suparat.Si plange.Ca nu ii convin lucruri.Unul dintre ele este ca nu o sa ninga in iarna asta.De ce sa nu ninga?”Pentru ca oamenii arunca gunoi pe jos iar fulgii de zapada nu au unde sa se aseze”.Este un punct de vedere.Am convins-o cu greu ca o sa ninga pana de Craciun si a adormit.Am zis ca m-am trezit bine dispusa?Ei bine,pana seara mi-a trecut.

2 gânduri despre &8222;&8221;

  1. o femeie 19 Decembrie 2016 / 12:51

    mai sunt si zile din astea 🙂

    Cu factura la mobil poti cere desfasurator. Cum eu vorbesc 10 minute maxim lunar, prind unde a fost greseala lor.

    Apreciază

Lasă un răspuns

