Despre nimic

Nu am scris de ceva vreme.Nu am vrut.Nu am avut stare.Nu am vrut sa scriu despre boala,despre asteptare,despre groaza de medicamente.Dar acum sunt aici.Frica a disparut,boala nu.Sunt totusi mai bine.Mi-am primit cadoul la sfarsitul saptamanii trecute.Rezultatul rmn-ului care spune ca sunt bine.M-am linistit.Am totusi tratament si o multime de medicamente de inghitit.Si bineinteles fara un diagnostic clar.Mai am de asteptat.Si pentru ca se apropie Craciunul o sa incerc sa intru in starea de sarbatoare.Ma ajuta copilul care vrea de toate:cadouri,o fusta noua,sa mergem sa il vedem pe mosul.Repetitiile pentru spectacolul de balet de Craciun care imi ocupa trei seri pe saptamana si imi cam goleste buzunarele si alergatura dupa cadouri ma vor ajuta sa fiu in forma.Sper.Si m-am decis si ce sa ii cer lui Mos Craciun.O vacanta la munte.Sa vedem daca o primesc.Deci sa ne pregatim.Sau sa ma pregatesc.:).

Manowar-Silent night

2 gânduri despre &8222;Despre nimic&8221;

Lasă un răspuns

