Cand ziua inceputa rau se termina cum a inceput

Joi am inceput ziua „minunat”.Cum nu am reusit sa fac nimic sa functioneze si nici nu am avut o zi agitata la birou am decis sa plec mai devreme acasa.Spre bucuria copilului are voia in parc.Deci am facut cateva cumparaturi pe drum si am decis sa le las acasa inainte sa mergem in parc.Intram in casa si desfac ce am cumparat.Apoi haidem la baie si sa plecam.Pe drumul spre baie am auzit un clipocit.Ma grabesc ca poate am uitat apa deschisa.Nu.In baie totul in regula.”Mama m-am udat la picioare” striga copilul care statea in dreptul usii de dormitor.De unde?E apa in dormitor.Daaa.Era apa in dormitor.In tot dormitorul si continua sa curga.Caloriferul.S-a spart caloriferul.E o placere sa inchizi un calorifer.In special unul care are robinetii in spatele unei comode.Si mai ales cand stai cu picioarele in apa.Calda ce-i drept.Am tras comoda si am inchis un robinet.L-am inchis si pe al doilea.Si nu s-a intamplat nimic.M-am gandit ca mai are totusi apa in el(caloriferul) deci sa mai astept putin.M-am apucat sa strang apa in timp ce asteptam sa se opreasca suvoiul de apa.Dar nu se oprea.Asa ca am decis sa ii inchid si pe ceilalti doi care nu erau pricipali.Si surpriza.Nu se inchideau.M-am chinuit ceva si am reusit.A mai curs apa cam zece minute si a continuat sa picure.Am strans.Am sters.Dar nu am reusit sa trag si patul sa sterg sub el.Asa ca la fiecare cinci minute mai stergeam balta de langa pat.Am renuntat la iesirea in parc.Ne-am schimbat si am ramas acasa.Iar cand a venit sotul meu am trecut la partea a doua.Adica ridicat patul,sters sub el,pus sertare la uscat.Si acum trebuie sa cumpar mobila noua.Pentru ca a stat un timp in apa si s-a stricat.Cel putin partea de jos e stricata.Deci ce poate sa te incante mai mult cand te intorci acasa de la munca?Un calorifer spart,o gramada de apa in camera si mobila umeda.Dar..macar acum nu imi fac griji.Mai am doar un calorifer care imi poate face surprize.Celelate sunt inchise.Sper sa nu vina gerul pana cumpar altele.

Lasă un răspuns

