O zi buna?

Ziua buna se cunoaste de dimineata.La fel si ziua care incepe rau. Pentru ca nu sunt superstitioasa nu iau in seama cand imi incep ziua prost.Iar prost nu inseamna ca nu m-am trezit eu ok.Prost inseamna cand cobor din pat si ma impiedic de papuci,cand ma duc la baie si imi scap clama in wc,cand constat ca nu avem apa si trebuie sa ma spal cu apa din sticla sau cand fetita mea se trezeste plangand ca ea nu vrea sa mearga la scoala.Mai sunt dar nu mi le aduc eu aminte acum.Ieri ziua mea a inceput la 5.30.Cand copilul a inceput sa se foiasca si sa se planga ca are nasul infundat.Am reusit sa o calmez,sa ii desfund nasul si sa o ajut sa atipeasca la loc.Si m-am dus la baie.Primul lucru nu mi-am gasit clama de par,apoi am constatat ca nu este apa calda.Intre timp am gasit clama,apa calda nu a venit.Ok.M-am spalat cu apa rece.Care nu e rece,e inghetata.Copilul ma anunta ca nu are pregatita masca unui personaj pentru ora de engleza.Ok.Sa o pregatim.La ora 6 decupam masca.Apoi am pregatit masa pentru ea si ne-am pregatit sa plecam.Am iesit din casa si dupa cativa pasi am simtit ca imi este foarte frig la picioare.De ce?Pentru ca plecasem in papuci.Dar am avut grija sa imi iau o jacheta groasa.M-am intors sa ma incalt.Asta a fost momentul in care m-am gandit pentru prima data ca nu e o zi tocmai buna.Dar alung gandul si merg mai departe.Las copilul la scoala,plec la servici.E ziua in care sunt singura la birou dar este o zi linistita.Sau asa parea.La ora 12 suna interfonul si sunt anuntata ca a sosit comanda.Pai azi?Da.Ok.Nu este vorba decat de o comanda de un palet incarcat de cutii pline cu hartie.Fiecare cutie intre 15 si 20 kg.Iar eu nu am ajutoare.Am facut muschi.Dar am reusit.Iar cand m-am asezat sa ma odihnesc am constatat ca monitorul calculatorului este stins.Si stins a ramas.Cu toate eforturile mele.Pana la ora de plecare m-am uitat pe pereti.Noroc ca asta a fost tot pentru ziua mea de luni.Sau aproape tot.Seara tot nu am avut apa calda si m-am spalat cu apa incalzita si spre dimineata m-am trezit cu o febra musculara teribila si o raceala minunata.Acum ma gandesc daca a fost o zi buna sau rea.Cred totusi ca nu a fost asa rea ca doar am reusit sa trec de ea.Si nici nu am mers la servici cu fermoarul deschis ca astazi.Se pare ca se repeta si eu nu ma invat minte.Macar astazi am avut un tricou lung.

Lasă un răspuns

