O saptamana

Am ajuns in weekend.A fost o saptamana surprinzatoare.A fost o saptamana in care am invatat multe lucruri si mai ales sa traiesc cu durerea de cap.Am invatat ca fiica mea se poate descurca de minune fara mine si ca mi-am facut multe griji degeaba.Am mers zilnic o ora pe jos si am ascultat muzica tare in casti.Uitasem cum e.Am renuntat la gatitul zilnic si nu a cazut bucataria din aceasta cauza.Si nici nemancati nu am ramas.Am reusit sa citesc ultimele carti cumparate si am reusit sa dorm.Nu mult dar odihnitor.Si am invatat ca si eu contez.Si ca daca intr-o seara nu am chef sa spal pe jos nu se intampla nimic.Si ca se poate.Orice iti doresti.Si a invatat si copilul meu ceva:ca este mai bine sa ai camera ta.Asa ca acum ne vom apuca sa ii aranjam camera.Ceea ce parea un vis indepartat acum se pare ca nu mai este chiar asa de departe.Asa ca imi este bine.Exceptand durerea de cap. 🙂

2 gânduri despre &8222;O saptamana&8221;

  1. Mami 6 Noiembrie 2016 / 6:18

    Eu de mult am invatat ca nu sta nimeni sa contorizeze cate facem si e nevoie si de timpul nostru.. Ma bucur ca reușești sa faci ce iti place

    Apreciază

  2. o femeie 21 Noiembrie 2016 / 8:33

    minunate constatari :D.
    Sa te razi, nu esti singura: spal pe jos f. rar, matur o data pe sapt., doar unde mancam fac asta des.

    Apreciază

Lasă un răspuns

