Am revenit

Nu,nu am renuntat la munca doar m-am gandit sa deschid laptop-ul din nou.Recunosc ca seara nu mai am chef decat sa ma joc cu copilul si apoi sa citesc o carte.Inca nu am invatat sa adorm devreme dar ma straduiesc.Desi e vacanta pentru copil,alergatura mea este aceeasi.Dimineata o duc la mama,plec la munca,ma intorc sa o iau,mancam,si dupa caz mergem la ora de balet sau la joaca sau la un atelier.Treburile din casa au cam avut de suferit dar ma straduiesc sa raman cu ele la zi.La servici totul este super,inca nu am facut probleme mari.Asta daca nu iau in calcul ca am uitat sa dau chitanta unui client,ca am executat o comanda pentru un client si am dat-o altuia,ca am facut inregistrarile contabile dar am uitat sa schimb data(le-am inregistrat pe luna septembrie) si ca am stat o zi intreaga cu fermoarul desfacut la pantalon.Toate s-au rezolvat repede.Sanatatea mea inca lasa de dorit si ma straduiesc sa gasesc un diagnostic ca sa stiu de unde sa incep.Pana acum nici un rezultat.Saptamana viitoare merg la un neurolog(am vazut trei pana acum) care se pare ca stie totul despre simptomele pe care le am eu.Ramane de vazut.Pana atunci incerc sa fac fata.Si se pare ca reusesc.La fel cum reusesc sa ma asez la cabinetul medical langa cine nu trebuie.Ultima data acum doua seri am avut parte de o experienta „minunata”.O batranica a intrat,a salutat si a luat loc langa mine.Si-a asezat geanta in poala si a inceput sa caute prin ea.A scos o punga si ceva de mancare din punga(nu am avut curaj sa ma uit ce) si a inceput sa manance.Pana aici nici o problema.Clar ii era foame.Dar manca,cum altfel,ceva cu usturoi.Mult usturoi.Si mie imi place usturoiul.Dar acasa la mine.Si plescaia.Am stat cu nasul in tricou mai mult de zece minute.Si nu doar eu.Si cand a terminat si am crezut ca am scapat a scos din geanta o guma de mestecat.”Ca sa nu miros la doamna doctorita in cabinet”.”Lasati, ca a ramas mirosul pe hol”.Acum ma gandesc daca ma mai duc la control.La norocul meu vine cineva cu ceva cu ceapa.

2 gânduri despre &8222;Am revenit&8221;

Lasă un răspuns

