Inceputuri

Merg la servici.E un lucru pe care nu l-am facut in ultimii ani.Ce pot sa spun este ca imi place.Este obositor dar imi place.Cum arata acum zilele mele?Trezirea la sase,pregatit copil de scoala,pregatit eu de servici,dus copil la scoala,plecat spre munca.Intors de la munca,luat copil de la mama,cumparaturi pe drum si apoi rutina obisnuita.Ce inseamna?Inseamna curatenie si gatit,spalat si calcat,joaca cu copilul(nu in ultimul rand) si apoi cina si somn.Curatenia zilnic,gatit zilnic,spalat la doua zile,calcat cam la trei zile.Nu e greu,nu e nici usor.Greu e cu acomodarea copilului.Copil care plange zilnic ca mama nu e cu el.Dimineata.Dupa-amiaza cand merg sa o iau nu vrea sa mearga.Asa ca este si mult rasfat.Recunosc ca nu reusesc sa mai deschid zilnic calculatorul dar nici inainte nu reuseam sa scriu mereu.Asa ca asta este.O sa incerc sa intru cat de des pot,sa scriu cum mai merge viata noastra si cum reusim sa ne descurcam.Si la final pentru ca un om drag mie are un frumos concurs pe pagina la care o sa particip si eu las aici link-ul:concurs Atelierul Irinei.

3 gânduri despre &8222;Inceputuri&8221;

  1. Delia 25 Octombrie 2016 / 6:48

    Noo, ce sa spun acum! Welcome into my world! (daca ai mai pune si cate o noapte de garda la 5 zile…) :))) Spor la treaba!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Loredana 31 Octombrie 2016 / 20:41

    Eu am doua fete, asa ca iti inteleg agitatia. problema mea e ca nu am ajutoare, eu le iau de la scoala, plus de la antrenamente si alte activitati extrascolare. in minus fata de tine, eu sar peste curatenia zilnica, ba chiar si peste gatitul zilnic uneori. Fac mancare cam pentru doua -trei zile, zilnic mai fac doar salata si alte lucruri usoare.

    Apreciat de 1 persoană

  3. o femeie 21 Noiembrie 2016 / 8:31

    felicitari pt noul job!
    Eu am doar un copil si job si curs de limbi straine seara, asa ca am invatat sa ma organizez. O sa iti ia o perioada dar int imp o sa te ajute sa fii mai organizata si sa ai timp si de tine seara, de genul calc o data pe sapt. maxim, spal rufele o data pe sapt. si apoi pregatesc haine pt cateva dimineti, curatenie o data pe sapt. si restul mentinut (cat se poate 😀 ), gatit la 2-3-4 zile si adaug cate o salata usoara (desi ma gandesc sa fac intr-un weekend salata de sfecla rosie ca asta o pot consuma si pt urmatoarele 2 sapt.). Am ajuns sa iesim pe usa in 30min. de la trezire, dar asta pt ca vreau sa dorm cat mai mult (odihna e f. importanta la sanatate, o vezi si tu deja…)

    Apreciază

Lasă un răspuns

