Dupa o saptamana

A fost cea mai nebuna saptamana din ultimii ani.Si cand spun nebuna nu exagerez.Am inceput perioada de proba la munca,am convins copilul ca trebuie sa ramana la bunica ei pentru cateva ore,am continuat cu renovarea bucatariei si ma lupt sa scap de o raceala incasata de la o colega.Cum am reusit?Inca nu stiu.La munca sunt toate in regula,imi place si chiar imi doresc sa ne intelegem sa mergem mai departe.Problema mea de sanatate isi face aparitia din cand in cand(probabil de oboseala) dar sper sa nu se agraveze.Ma sperie faptul ca se va agrava si intr-o zi(iar) nu voi reusi sa ajung la munca si sa ma ocup de restul.Copilul plange in fiecare dimineata de suparare ca nu voi reusi sa o iau eu de scoala dar se descurca bine si chiar a invatat sa manance la mama.Asta este o mare victorie.In rest bucataria este neterminata(inca),in casa este dezordine din cauza mobilierului mutat si eu ma lupt cu lipsa masinii de spalat si cu gatitul intr-un spatiu super restrans.Bucurii in saptamana care au trecut:am castigat un concurs frumos cu ajutorul desenului fiicei mele si vom primi tricouri imprimate cu desenul facut de ea si o comanda frumoasa de figurine pentru Halloween primita de la o prietena buna care face lucruri minunate  si pe care abia asteptam sa le coloram.Multumim Irina.Urmeaza un weekend fara stres(sper) in care vom manca tort si ne vom simti bine.Am spus de ce?Maine este ziua mea de nastere deci „La multi ani” mie.

4 gânduri despre &8222;Dupa o saptamana&8221;

  1. Călător prin viață 15 Octombrie 2016 / 8:27

    Și eu vreau tort! Să ai parte de un weekend așa cum ți-l dorești! La mulți mulți mulți ani sănătoși! Asta e cel mai important, restul vine de la sine! Zile cu zâmbete!

    Apreciat de 1 persoană

  2. atelierulirinei 16 Octombrie 2016 / 13:28

    La multi ani!

    Multa sanatate, fericire si numai bucurii, intelegere si armonie, sa iti mearga totul din plin, alaturi de familie si de cei dragi tie

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

