Saptamana ocupata

Am lipsit pentru ca am avut multe de facut.Stiu,stiu ca stau acasa si ca am tot timpul din lume dar uneori nu este chiar asa.Deci cu ce m-am ocupat.Luni am fost la un interviu.Interviu care a decurs mai bine decat ma asteptam si in urma caruia am fost invitata la o perioada de proba.Incepand de saptamana viitoare.Abia astept.Marti am fost la analize cu copilul si am oprit-o acasa.Nu am avut curaj sa o trimit la scoala nemancata si cu o groaza de sange lipsa :).Nu inteleg niciodata cum de au nevoie de atat de mult sange sa ii faca analizele.Dar asta este.Miercuri a fost ziua educatiei,deci a fost zi libera.Ne-am petrecut-o pe afara.Iar seara surpriza.Ne-am intors noi inghetate de afara si infometate si sotul meu renova bucataria.Adica deja scosese o parte din gresie.A fost o distractie sa pregatesc masa.Joi curatenie si cumparaturi si balet.Iar astazi este zi scurta la scoala si deja profesoara de engleza a sunat sa merg sa vorbesc cu dansa.Mai devreme daca pot.Iar weekendul se anunta aglomerat.Cumparaturi,o intalnire cu prietenii si curatenie.Am spus ca de luni merg la munca?

5 gânduri despre &8222;Saptamana ocupata&8221;

  1. Delia 7 Octombrie 2016 / 13:24

    Felicitari pentru interviu si pentru noul job! O saptamana mai usoara iti doresc!

    Apreciat de 1 persoană

  2. nick2255 7 Octombrie 2016 / 16:11

    Baftă!
    P.S. O groază de sânge!?! Acesta e necesarul corelat întotdeauna cu numărul de analize ce trebuie efectuate… Nu face rău o „pierdere” de acest fel și în trei săptămâni se reface tot ce s-a pierdut.

    Apreciază

    • lory 7 Octombrie 2016 / 16:57

      11 eprubete la un copil de sase ani.Mie imi pare multisor.Stiu ca sunt eprubete mici dar tot mult imi pare

      Apreciază

      • Delia 8 Octombrie 2016 / 7:45

        WOW! 11 eprubete???? Este prima data cand aud de asa ceva, la mine s-au luat maxim 5 eprubete si stiu ce vorbesc ca doar saptamanal asistenta mea recolteaza la mine in cabinet…

        Apreciază

      • lory 8 Octombrie 2016 / 13:27

        Nu am precizat eu despre ce fel de analize este vorba.Pe langa uzuale sunt si paneluri.Le face o data pe an.Si o data doar cele uzuale.La cele uzuale sunt cinci.Acum au fost celelalte.

        Apreciază

Lasă un răspuns

