Planuri de copil

„Mami cand am sa am eu paisprezece ani si o sa merg cu taxi-ul o sa stau pe bancheta din spate si o sa ma joc pe telefon.Serios?Si unde o sa te duci?La scoala sau unde am treaba.Si eu unde crezi ca o sa fiu?Pe scaunul din fata,logic.Unde credeai?”Chiar asa.Cam asa arata viitorul in conceptul copilului.Sau nu doar asa.Mai arata si asa:”mama,eu cand ma fac mare o sa stau acasa si o sa ma uit la televizor.De ce?Pai o sa am o afacere care o sa ma lase sa stau acasa.Dar stii ca atunci cand ai o afacere muncesti mai mult si nu prea poti sa stai acasa.Da, dar poti sa stai cateodata.Nu?”Mai are momente cand imi spune cum o sa ajute ea pe mine cand o sa fiu batrana.Nu la fel de dese ca cele in care imi spune ca ea nu pleaca de langa mine,ca nu are cine sa ii faca mancare sau sa ii calce hainele.Diminetile sunt impartite intre „as vrea sa raman acasa” si „mai bine ma duc ca sa nu stai iar pe capul meu”.Sunt zile in care ar vrea sa creasca mai repede si zile in care isi doreste sa fie iar bebe.Si ma uit ca trece timpul mult prea repede si o sa imi lipseasca conversatiile cu ea.Si intrebarile nesfarsite pe care le pune cand ne asezam sa dormim.Si planurile de viitor facute de ea.

Lasă un răspuns

