Concurs de Halloween pe pagina Irinei

Pentru ca este toamna,pentru ca am imprumutat si noi sarbatoarea vrajitoarelor, Irina de la atelierul Irinei organizeaza un concurs.Un concurs frumos,frumos care are ca premiu figurine create de Irina.Cu tematica Halloween bineinteles.O stiu pe Irina din online de multa vreme dar doar de anul trecut am inceput sa tin legatura cu ea.Fiica mea mai primise figurine create de ea dar tabloul de anul trecut ne-a impresionat tare.Asa ca voi participa si eu la concurs.Nu de alta dar copilul meu este fan vrajitoare si fantome.Concursul il gasiti aici.Succes!

Un gând despre &8222;Concurs de Halloween pe pagina Irinei&8221;

Lasă un răspuns

