A inceput scoala

A fost prima zi de scoala.Si a trecut.Usor,simplu,fara probleme.Cu emotii uriase si cu tot felul de temeri.Astazi este a doua zi si de fapt prima de scoala.Astazi fetita mea a urcat singura in sala de clasa cu ghiozdanul in spate.Astazi si-a deschis aripile si a plecat cu un simplu „pa,mami”.Iar eu am ramas urmarind-o.Imi dau seama ca a crescut si deja mi-e teama de momentele cand nu va mai avea nevoie de mine.Nu stiu cum s-a descurcat azi.Nu stiu daca si-a gasit locul in banca,daca mai stie care este dulapul ei,daca a plans sau daca stie unde este toaleta fetelor.Im fac tot felul de griji.SI abia astept sa o iau si sa imi povesteasca ziua.Pana atunci ma invart prin casa.Nu imi gasesc locul gandindu-ma la ea.Si stiu ca imi fac prea multe griji dar inca nu ma pot abtine.Si totusi sunt mandra.In vara asta a invatat ca nu toate depind de mami.Ca poate sa faca singura tot ce isi doreste.Si da,poate e deja mare si poate trebuia sa stie lucrurile acestea mai devreme dar cred ca nici acum nu este tarziu.Fetita mea este scolarita!

Un gând despre &8222;A inceput scoala&8221;

  1. nick2255 13 Septembrie 2016 / 8:28

    Este un moment importamt din viața omului. La fel de important ca acela când termină studiile și se dedică unui domeniu preferat, în care se realizează și care îi aduce satisfacții și bunăstare. Să aibă ambiție, perseverență, răbdare, curaj, cinste și să învețe ca să ajungă la satisfacții și bunăstare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

