Cateodata e greu

Imi este tare greu uneori.Copilul a crescut.Pretentiile de copil mare la fel.Dupa conflictul cu pantofii(inca nu are pantofi) a aparut conflictul cu hainele de balet.Are costum,nu ii convine incaltamintea.Ca e alba.Asa am gasit.Ea vrea neagra sau rosie.Luna viitoare spun si eu.Nu e tocmai convinsa dar tace.Si apoi ma intreaba:ce mancare avem azi?Eu pregatisem sa fac o supa crema de rosii.Si ii spun.Nu.Ca ea nu a cerut supa de rosii.Ca ea vrea supa obisnuita,alba.Pai am pregatit.Nu-i nimic.Pui zarzavatul la congelator si pregatesti altul.Si sa ma intrebi si mine cand faci mancare.Asa este.Nu am intrebat-o.In general mananca(nu) ce ii pun eu.Dar se pare ca a e fetita mare.Asa spune ea.Totusi inca nu are curaj sa doarma noaptea singura.Si imi spune ca macar la asta sa fie si ea bebelus.”Mama eu stiu ca iti este greu cu mine dar uite am crescut si mi-am strans singura bani sa imi cumpar revista”.Parca creste prea repede.

2 gânduri despre &8222;Cateodata e greu&8221;

  1. Delia 8 Septembrie 2016 / 7:57

    Eu ti-as spune ca ACUM nu-ti este greu (crede-ma!!!). Cand vei ajunge si tu la psiholog cu copilul pe motiv ca nu mananca (ca mine), abia apoi ai dreptul sa spui ca-ti este greu… Si gatit cate 2/3 feluri de mancare zilnic, in conditiile in care nu stau acasa…

    Apreciază

    • lory 8 Septembrie 2016 / 9:27

      Am ajuns.Asa ca stiu exact cum este.SI am ajuns cand avea patru ani.Recunosc ca ne-a ajutat atunci.Sper sa nu avem din nou nevoie.

      Apreciază

Lasă un răspuns

