In concediu

Am fost la mare.In Romania.La Costinesti mai precis.A fost binisor.Au fost multe lucruri care nu mi-au placut dar a fost bine.Mi-a fost greu pentru ca sunt inca bolnava,cu tratament si cu multe efecte adverse ale medicamentelor.A fost greu drumul.Copilul a stat cu capul in punga aproape tot drumul.Dar am ajuns.Cazare de trei stele(patru afisate)dar am zis sa nu ne suparam pentru asta.Surpriza a venit de la restaurantul de alaturi care avea muzica data tare 20 de ore din 24.Muzica greceasca.Sotul mi-a spus sa zic merci ca nu sunt manele.Ok.Camera pe cealalta parte a pensiunii nu exista.Deci…am inchis usa si am folosit aerul conditionat.Plaja aglomerata,aglomerata.La ora sapte dimineata nu erau locuri.A fost ok pana la urma pentru ca noi suntem matinali.Nu a fost ok mizeria de pe plaja.La fiecare pas erau chistoace de tigari,sticle de suc,ambalaje si bonus „pampers”.Asta a fost ce nu mi-a placut.Mizeria.Nu stiu daca am vazut doua persoane sa isi duca gunoiul la cos,sa isi duca copilul la toaleta in loc de mare sau macar sa ii explice copilului ca nu e in regula sa isi faca nevoile in mijlocul drumului.Poate am avut eu ghinion si am nimerit o perioada mult prea aglomerata,poate sunt eu prea pretentioasa si vad toate lucrurile rele,insa ce am vazut anul acesta pe plaja nu am vazut niciodata.Restul au fost bune.Mancare buna,preturi acceptabile,valuri si soare.Mi-am potolit dorul de mare.Acum m-ai planuim o iesire la munte dar sa trecem de prima zi de scoala.Am niste emotii!

3 gânduri despre &8222;In concediu&8221;

  1. nick2255 31 August 2016 / 16:12

    Deci până la urmă… plajă tă-tă, tot la bulgari tă-tă!… Fiindcă acolo e mână de neamț!
    Deci nu vă luați după reclamele de la TV. Nici măcar pentru bere…

    Apreciază

    • lory 1 Septembrie 2016 / 5:39

      Fara discutie anul viitor vom merge pe alte meleaguri.Sunt sigura ca pentru cativa banuti in plus vom primi ce ne dorim.

      Apreciază

Lasă un răspuns

