Rau de transport

Sufar de rau de miscare de cand ma stiu.Drumurile au fost tot timpul un cosmar.Si acum adult sufar inca.E adevarat acum am medicatie pentru asta dar cand se termina este o problema.Din nefericire,fiica mea a mostenit acest rau.Deci drumurile scurte sau lungi sunt cumplite.Si pentru ea si pentru mine.Deci ne gandim de doua ori inainte sa facem un drum.Dar asta nu inseamna ca nu calatorim.Am calatorit impreuna cu ea 2000 de km in 24 de ore.Si nu o data.Avem un sirop care o ajuta sa suporte calatoria fara probleme.Doar ca la ultimul drum draguta de ea a refuzat siropul.Ca are gust rau,ca nu ii place culoarea,ca nu…Ok.Asta este.Drum scurt.Doar 300 de km.Si am plecat.Si a fost cumplit.A varsat tot drumul.Am oprit de o mie de ori.Am folosit o gramada de pungi.Am facut cei 300 de km in sase ore.A fost ingrozitor pentru ea.Am ajuns cu ea epuizata.Si am avut parte de un:”ai avut dreptate mami”.Cand ne-am intors a cerut siropul si l-a baut rapid.Si ne-am intors intr-o veselie si un cantec.Acum avem o pauza de cam doua luni pana la urmatoarea plecare.Sper sa ajunga si medicamentul meu pana atunci.Altfel sper sa ne ajunga pungile.

7 gânduri despre &8222;Rau de transport&8221;

  1. Delia 29 August 2016 / 10:19

    Pe incercate pe fiul meu, la fel de sensibilos la miscare, Cocculine. Dat exact cum scrie in prospect. Si am facut in week-end-ul prelungit de Sf. Maria Transalpina (o gramada de serpentine, ca ma apucase pe mine raul) fara niciun fel de accident.

    Apreciază

    • lory 29 August 2016 / 11:12

      Pe incercate si pe mine si pe ea nu a functionat.Deloc.Dat exact ca in prospect.Suntem noi mai fitoase.Asa cum am zis avem ceva special pentru asta.Totul este sa vrea ea sa il ia.Pentru ca are gust de cirese si este foarte dulce nu il apreciaza.Dar apreciaza beneficiile.Din pacate inca nu are varsta si kilogramele potrivite sa poata inghiti pastile.

      Apreciază

      • Adriana 2 Septembrie 2016 / 7:45

        Si fetita mea are rau de masina. Si pentru noi drumurile cu masina sunt un chin. Noi, de obicei, incercam sa faceam noapea drumurile mai lungi. Atunci doarme si e ok pentru ea.
        Imi spui si mie cum se numeste acest sirop care functioneaza la voi? Multumesc!

        Apreciază

      • lory 2 Septembrie 2016 / 15:40

        La noi nu functioneaza drumurile noaptea.Situatia este exact la fel.Siropul se numeste Vomex.Din pacate se gaseste doar in Germania.Noi de acolo il luam.Exista si pastile.Eu le folosesc pentru mine.Sunt minunate.

        Apreciază

  2. o femeie 6 Septembrie 2016 / 14:20

    Si eu am rau de masina si de mare. Am incercat medicamente, pastile, siropuri, am incercat masaj, nu stiu ce bauturi naturiste miraculoase (frectie la piciorul mesei), cura de curatare a ficatului (am curatat ficatul si matzele dar nu raul de masina).. In autocare e ceva mai bine (ceeeva!). Am ajuns numai cand imi zice sotul: cu … masina? si sa am reflex de voma.
    Incepe mai ales la frana/accelerare/semafor/facem dreapta etc. si evident gropi (le simt ca o gaura in stomac…) – dupa 15 min apare.

    Am ales sa evit masina: mergem in vacante cu tren/avion, vacanta e motiv de bucurie nu incepem cu stres. Si tare bine imi e. (sunt contra chimizare inutila, am un pachet de alergii la purtator… ).

    Apreciază

    • Paula 10 Martie 2017 / 12:55

      Imi spuneti va rog la Vomex pt. adulti, ce concentratie sa cumpar? Am de calatorit cu avionul si nici nu vreau sa ma gandesc la asta…dar am auzit ca aceste pastile ajuta. Exista in mai multe concentratii, unele parca au si eliberare prelungita. Imi spuneti va rog de care folositi? Va multumesc.

      Apreciază

      • lory 10 Martie 2017 / 13:59

        Folosesc concentratia de 50mg.O pastila la 8 ore functioneaza la mine cu succes.Dar am facut drum de 24 de ore cu doar doua pastile.

        Apreciază

Lasă un răspuns

