Din nou despre vecini

De data asta despre vecinii de strada.M-am tot „laudat” cu vecinii mei de bloc,acum sa ma laud si cu cei de pe strada mea.Locuiesc intr-un cartier de la periferie.Nu este cel mai vestit dar este cunoscut mai ales datorita unei formatii de hip-hop.Locuitorii sunt fel de fel.In blocul de vis-a-vis de blocul meu locuiesc mai multe familii care se ocupa cu vanzarea de flori.Obiceiurile lor sunt „putin” diferite de obiceiurile noastre.Adica fac gratar in spatele blocului si il servesc tot acolo,isi organizeaza nunta si botezul in strada cu mese,corturi si lautari.Totul in vazul lumii si pe domeniul public.Nu conteaza ca deranjeaza lumea din jur,oricum nu ii atentioneaza nimeni.Si daca cineva suna la politie,nu conteaza.Politia nu are „ce sa le faca”.Sa zicem ca noi,cei din jur ne-am obisnuit cu ideea.Eu zic ca e bine ca nu se organizeaza prea des.Dar astazi avem parte de o moarte.Cineva a murit iar rudele si prietenii au venit sa isi prezinte condoleantele.Unde?In parcarea din spatele blocului.Corturi,mese,scaune si lautari.Nu conteaza ca au ocupat locurile de parcare,nu conteaza ca este galagie,nu conteaza nimic.Oamenii sunt indurerati si isi prezinta condoleantele.Nu stiu cat este de vestit cel care a murit si nici daca era tanar sau batran.Stiu ca la noapte nu voi dormi.Si voi fi nevoita sa aud muzica de inmormantare.Asa ca ma plang.Ca de obicei.

PS:nu au ocupat si locul meu de parcare.

 

 

Lasă un răspuns

