Cum treci

Cum treci peste moartea cuiva drag?Cum treci peste moartea unuia dintre parinti?Nu am aflat inca.Au trecut patru ani.Patru ani de la moartea tatalui meu.Zilnic ma gandesc la el.Zilnic imi este dor de el.Deseori am tendinta sa o intreb pe mama ce face tata.Merg la ea si acolo este locul lui.Gol.Inca ii simt prezenta in casa aia.Nu pot sta niciodata pe locul lui.Si am invatat sa nu intru in sufragerie.Pentru ca de fiecare data il revad asa cum era in ultimele zile.Inca ma condamn ca nu am apucat sa ii spun la revedere.Ca nu l-am vizitat destul cand era bolnav.Ca nu l-am tinut de mana mai mult.Am atatea amintiri frumoase cu el.Si m-am sprijinit de el de atat de multe ori.A plecat.Nu a luptat deloc pentru viata lui.Cand a aflat diagnosticul a renuntat si la lupta.Poate nu a mai putut,poate nu a vrut.Am ramas cu intrebarile.Cu dorul.Asa ca ma intreb:Cand o sa treaca?Cand o sa ma obisnuiesc ca a plecat?

Un gând despre &8222;Cum treci&8221;

  1. nick2255 11 August 2016 / 19:51

    Paradoxul sau nu, astăzi se fac 7 ani de când și eu l-am pierdut pe tata… Peste astfel de pierderi nu trecem, ci le purtăm cu noi permanent. Din momentul pierderii, lucrurile lipsite de importanță peste care dăm prin casă, o hârtie scrisă, un obiect etc. dintre cele ce au aparținut celui plecat la cer, ne reamintesc instantaneu că lumina zilei, cri-cri-ul greierilor și cântecul ploii nu mai pot bucura pe cel pierdut…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

