Dintisorii si Zana Maseluta

Anul trecut cand fiicei mele i-a cazut primul dinte m-am speriat.Era prea devremedupa mintea mea.Am fost la dentist si am aflat ca e normal sa cada si la varsta respectiva.Pe ea a bucurat-o ca vine Zana Maseluta.De atunci au mai cazut inca trei dinti.La fiecare a primit cate un banut.Dar astazi a reusit perfomanta de a ramane fara doi dinti.Cei din fata.Dintii de iepuras cum ii numeam eu.Si-a dat cu genunchiul in gura.M-am speriat groaznic cand am vazut-o asa plina de sange.Si in timp ce ma straduiam sa o calmez,mi-am dat seama ca pe ea altceva o deranja.Singura ei grija era daca zana ii va aduce cate un banut pentru fiecare dinte sau doar unul pentru amandoi.”Mami daca imi aduce doar un banut ii dau doar un dinte”.Si in timp ce eu incercam sa opresc sangerarea ea se gandea pe care sa il dea.Asa imi dau seama ca de fapt eu imi fac prea multe griji pentru ea.Si ca eu sunt cea care am reactii mai exagerate.Pentru ea lucrurile sunt mai usoare.Si inca nu a hotarat ce dinte sa puna sub perna.

PS:Stim ca zana vine doar la un primul dinte dar ne-a placut sa ii lasam bucuria de a primi ceva pentru fiecare dintisor.

Un gând despre &8222;Dintisorii si Zana Maseluta&8221;

  1. nick2255 9 August 2016 / 19:58

    Cu certitudine prea multe griji! Atenție că este posibil să vină o zi când te vei apostrofa, ca să nu zic mai mult, pentru atitudini de acest fel… Greu de crezut la prima zicere, dar pentru detalii e bine să cauți pe Stan-Pățitul! Adică… pe mine!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

