Aventura cu salvarea

Nu sunt adepta apelarii la ambulanta.Cred ca trebuie chemata doar in cazuri grave.Ei bine,familia mea a considerat ca sunt un caz grav si au chemat salvarea.Pentru a doua oara anul acesta.Doua experiente teribile.Despre prima am scris aici in saptamana mea nebuna.Cea de a doua experienta a fost diferita.A durat cam doua ore din momentul apelului pana au sosit.A sosit de fapt.A venit o doamna doctorita foarte agitata.Mi-a luat tensiunea,m-a ascultat la plamani,a tipat la mine sa respir ca nu aude nimic(chiar respiram) si m-a lovit peste ceafa.Exact asa.Mi-a dat trei lovituri peste ceafa sa verifice daca am „probleme cu cervicala”.Se pare ca nu am.Durerea de la lovitura persista doua zile mai tarziu.Apoi mi-a spus ad literam”mergi la neurolog ca eu nu vad sa ai ceva”.Asta a fost tot.I-am multumit si gata.A,sa nu uit.A vrut sa loveasca cainele cand a iesit pe usa.Pentru ca latra prea mult.Cam asta a fost aventura.Nu m-am simtit mai bine dar am primit un sfat.Si nu,nu sunt carcotasa.Imi plac medicii si ii apreciez.Dar unii dintre ei chiar ies din tipare.Cel putin din ale mele.Si da,i-am urmat sfatul.Am fost la neurolog.Acum urmeaza un tratament si cateva investigatii.Si da,neurologul mi-a facut o impresie buna.Si nici nu m-a lovit.:)

Un gând despre &8222;Aventura cu salvarea&8221;

Lasă un răspuns

