Dupa pauza

Din nou am lipsit.Si nu pentru ca mi-am sarbatorit fetita.Din nefericire nu m-am putut bucura de ziua ei.Am zacut.De marti dimineata sunt bolnava.Sau nu stiu daca se poate numi boala.O serie de simptome m-au tinut in pat incapabila de ceva.Si eu nu sunt genul care sa nu ma ridic din pat.Ei bine,de data asta nu am reusit.Si da,am chemat salvarea.Si nu,nu m-a ajutat cu nimic.O sa scriu despre experienta asta data viitoare.Acum incerc sa ma refac.Si sa imi fac programare la doctor.Sper sa revin in forta.

2 gânduri despre &8222;Dupa pauza&8221;

  1. Ana 5 August 2016 / 7:30

    Imi pare rau sa aud asta. Si eu am fost intr-o situatie similara. Am chemat degeaba ambulata, mai aveau putin si radeau de mine.

    Apreciază

  2. Delia 5 August 2016 / 9:30

    Multa sanatate, sa iti revii cat de repede si mobilizeaza-te sa vezi un medic si sa iti faci niste investigatii! Un lucru iti spun: si depresia te poate tranti la pat, asa ca ai grija de tine!

    In povestea cu ambulanta nu ma bag, caci asistentele mele lucreaza si la ambulanta de 25 si respectiv 15 ani, asa ca povesti aud si de partea cealalta a baricadei.

    Apreciază

Lasă un răspuns

