Pauza

Nu,nu am fost in concediu.Am avut o saptamana plina.Cu rezervare pentru vacanta,cu vizite,cu pregatiri pentru nunta celei mai bune prietene.Gata.Am scapat.Am fost stresata ca nu o sa am ce sa imbrac,sa incalt si cu rochita fetitei.Au iesit toate bine.Inclusiv faptul ca am avut timp sa merg la coafor.Si a trecut si nunta.Am cunoscut oameni frumosi cum nu prea crezi ca exista.Am revazut oameni dragi pe care din lipsa de timp nu ii vazusem de foarte multa vreme.Am avut cu mine copilul perfect.Copil care a dansat,a vorbit cu lumea,a stat la masa cand a trebuit sa stea.Si care a fost dispus sa imparta bomboane dupa slujba de la biserica.Lucru la care eu nu ma asteptam.Dar se pare ca a crescut.Si da.Maine este ziua ei.Maine vom avea petrecere,tort si cadouri.Si o dimineata intreaga doar noi cu ea.Deci o sa fie perfect.

2 gânduri despre &8222;Pauza&8221;

Lasă un răspuns

