De ziua ei!

In urma cu sase ani ani la ora 00.45 am primit cel mai frumos si special cadou din viata mea.Bine, cadoul il primisem cu mult inainte dar abia atunci l-am tinut in brate.Fiica mea.Cea care mi-a schimbat viata.Astazi ma uit in urma si nu stiu cand au trecut sase ani.Si cand bebelusul bucalat s-a transformat intr-o fetita inaltuta si sensibila.Si parca au trecut prea repede.Nu vreau sa creasca.Vreau sa ramana micuta,sa fie fetita mamei.Si totusi aripile ei capata putere.Si copilul care ma tinea de mana cand plecam undeva acum imi spune ca poate singura.La multi ani fetita mea! Sa cresti mare si sanatoasa si sa iti pastrezi sufletul bun si frumos!

4 gânduri despre &8222;De ziua ei!&8221;

  1. Delia 2 August 2016 / 9:42

    LA MULTI ANI fetitei tale! Sa creasca mare, sanatoasa, sa fie fericita si iubita si sa va aiba pe voi, parintii, in putere si sanatosi si sa va bucurati de minunile din viata ei! In general, ii doresc ce i-as dori si copilului meu: sa fie implinit si fericit in viata! Restul sunt detalii…

    Apreciază

Lasă un răspuns

