Nu se mai termina

Reabilitarea blocului in care locuiesc a inceput in luna martie.Probabil(la cat de incet merge treaba)o sa dureze pana in octombrie.Cu ocazia asta experimentam tot felul de lucruri.Printre care neglijenta si nepasarea.Cand au ajuns in dreptul apartamentului meu am discutat cu muncitorii si i-am rugat sa aiba grija sa pot deschide plasele contra insectelor.Si sa le pot scoate sa le spal.Sigur.Nu o sa fie o problema.Dar au tinut minte doar la doua camere,la a treia au uitat.Drept urmare la o camera nu pot deschide plasa.De scos sa o spal nici nu se pune problema.Urmatoarea mea problema cu ei este programul de lucru.Nu faptul ca vin la ora 8 ci faptul ca de dat gauri se apuca la ora 14.Fix atunci primesc bormasina.Iar eu am un copil care inca doarme la pranz.Deci zilele astea experimentam nedormitul.Situatie care ne pune in dificultatea seara cand este prea obosita si nu vrea nimic.Dar topul neajunsurilor reabilitarii este „picatura chinezeasca”.Pentru ca in gradina blocului sunt depozitate materialele si acestea sunt invelite in plastic,zgomotul este „minunat”.Adica picatura condensului aparatelor de aer conditionat loveste fix ambalajele materialelor.Si daca ziua nu este ingrozitor,noaptea este picatura chinezeasca.Adica se aude picand cu precizie intr-un anume punct.Si nu,nu sunt singura deranjata de acest lucru.Azi noapte,pe la ora doua,un vecin injura de zor in gradina blocului si muta din materiale.Tocmai pentru ca nu putea sa doarma.In ajutorul lui a mai iesit si o vecina.Au mutat cam 20  minute din materiale si cand in sfarsit nu s-a mai auzit picand au plecat.Linistea a durat fix doua ore.Apoi picatura a reinceput.In alta parte.Deci sa tot stai in blocul meu in ultima perioada.Si nu,nu sunt carcotasa.Dar cand o lucrare dureaza atat de mult devine obositor.V-am spus si ca nu am unde sa ma mut pentru o perioada ca sa scap?Deci tin pumnii stransi sa se termine mai repede.

Lasă un răspuns

