Cum merg lucrurile

Sau cum nu merg.Am hotarat ca plecam in vacanta candva la inceputul lui august.Surpriza.Nu putem.Sotul are ceva important la servici fix in perioada in care se presupune ca are concediu.Bun.Amanam putin.Hai sa caut un loc in care sa mergem(pentru ca nu am avut buget de vacanta am lasat sa vedem cand ne permitem).Si incep cautarile.E adevarat ca doresc anumite conditii dar suntem totusi in Romania.Pentru august este ocupat aproape peste tot.Este ocupat oriunde vreau eu si ocupat in rest(chiar daca nu vreau acolo).Deci toata lumea are concediu in august.Acum apare problema.Preturile.Preturile sunt de Germania.Nu este posibil sa ceri pentru o noapte la hotel 70-80 euro.Hotel de 3 stele.Cu mic dejun inclus.Pret pentru o persoana.Ca este in plin sezon.Ok.Este in plin sezon.Asta este motivul pentru care preturile se dubleaza sau tripleaza in functie de cerere.Sa ne miram ca o mare parte din turisti merg in Turcia sau Bulgaria?Nu ma mir.Acum caut sa gasesc ceva la un pret decent.Si cu loc de joaca.Greu.Mai caut.Dar asa cum am mai zis nu trebuie sa imi fac planul.Acel „cineva”care are grija sa nu imi iasa pandeste.

2 gânduri despre &8222;Cum merg lucrurile&8221;

  1. Delia 24 Iulie 2016 / 20:25

    Păcat! Eu îți scriu de pe coasta dalmata, după 2 zile infernale de mers cu mașina însă merita toate încercările. Este liniște, curat , o apa super sărată și o plaja plina de. .. pietricele.:))) Nu mi-am permis un concediu în tara, fără niciun fel de gluma. Sper sa iti reușească și planul cu concediu, sa simți și tu un pic de vacanta!

    Apreciază

    • lory 24 Iulie 2016 / 20:48

      De plecat vom pleca.Doar ca eu voiam repede.Si nu prea voiam in septembrie.Dar este bine si atunci.

      Apreciază

Lasă un răspuns

