In parc

Stau pe o banca.Ma uit la copil care alerga.S-a intalnit cu o fetita si ii propune sa se dea in leagan impreuna.Se duc inspre leagane care sunt in cealalta parte a parcului.Ma ridic sa ma duc dupa ele.O bunica:lasati-le,doamna,ca se descurca si singure.Credeti ca daca nu o vedeti tot timpul o ia cineva?Da,asa cred.Ca o poate lua cineva.Ca este normal sa o vad tot timpul.Nu sa stau in coastele ei dar sa o vad.Bunica murmura in urma mea:toate disperatele au copii.Deci da,sunt disperata.Cred ca este normal sa imi vad copilul cand se joaca in parc.Nu vreau sa stau cu ochii in elefon in timp ce ea se plimba singura prin parc.Poate gresesc dar asa sunt eu.Fiica mea este multumita si ma anunta cand pleaca.Dar este nemultumita cand plecam acasa.Atunci incepe negocierea.Mai lasa-ma 10 minute.Nu,te las cinci(in realitate sunt 10).E putin ,tati este mai bun ca tine.Pai tati nu este aici.Iar eu trebuie sa iti pregatesc masa de seara si sa iti fac baie si apoi sa te culc.Tati nu trebuie sa faca toate astea.Ai dreptate,mami,el are timp.Mergem in cinci minute.

 

Lasă un răspuns

