De dimineata!

Pentru ca am inceput ziua razand,”cineva”s-a gandit sa ma linisteasca.Drept urmare la ora 9 cineva batea la usa.Un politist.Deschid sa aflu ce am facut.De fapt eram convinsa ca a gresit adresa.Dar nu.S-a prezentat,a intrebat daca sunt familia cutarica(eram eu toata familia) si apoi a aruncat bomba.Masina cu numarul …. va apartine?In acel moment mi s-au muiat picioarele.Sotul meu plecase cu masina.Sau asa stiam eu.Deci tot ce am gandit a fost ca a patit ceva.Abia am reusit sa intreb ce s-a intamplat.Va rog sa coborati sa o mutati.Cei de la Radet au nevoie sa lucreze exact in acea zona.Ce sa mut?Masina mea nu este acasa.Ba da.Este in fata blocului.Ok.Imediat.Imi sun sotul.El zice ca aplecat fara masina.Ok.Acum sa ma duc sa o mut.Cum?Ca eu  nu am carnet.Si parca nu imi vine sa risc sa o mut asa.Mai ales ca mutarea presupunea sa merg vreo doua stradute.Deci sun un prieten care locuieste la scara alaturata.Ce noroc!Dupa ce sun de cateva ori raspunde si vine.Hai ca e bine.Surpriza!Nu stie sa dea cu spatele.Alt tip de masina fata de ce are el.Ii explic.Politistul ii explica si el.Si reuseste.Si parcheaza masina in alta parte.In tot timpul asta fiica mea a ramas singura in casa.Si cand am intrebat-o de ce nu m-a sunat a spus ca a vrut sa imi arate ca este curajoasa.Deci una calda si una rece.Sa am grija sa nu mai rad cand ma trezesc.

4 gânduri despre &8222;De dimineata!&8221;

  1. nick2255 14 Iulie 2016 / 13:45

    Trebuia să o mute polițistul! O persoană fără permis de conducere (și fără prieteni) nu se poate urca la volan… Sau nu avea nici el permis??!

    Apreciat de 1 persoană

    • lory 14 Iulie 2016 / 15:01

      Recunosc ca eram asa zapacita ca nu l-am intrebat.Probabil asa era firesc.Oricum nu s-a oferit desi precizasem ca nu am carnet si trebuie sa rog pe cineva.

      Apreciază

  2. Delia 15 Iulie 2016 / 11:27

    Cei de la Radet v-au informat DIN TIMP ca se lucra in acea zona? Mi se pare de-a dreptul trist ce ti s-a intamplat.

    Si noi am fost treziti noaptea , NOAPTEA la 2 dimineata, de-un telefon al politiei sa oprim alarma la masina, ca avem reclamatie. Din discutii, politistul si-a dat seama ca nu-i vb de masina noastra si ca a gresit :)) Ce, pusca mea, ca eram deja treji, eu in strada sa vad masina noastra care NU AVEA ALARMA!:)) Ce sa mai faci cu scuzele politistului?

    Apreciază

    • lory 15 Iulie 2016 / 11:39

      Nu.Au pus mult mai tarziu o hartiuta pe care anuntau ca urmeaza sa se opreasca apa.Acum a trecut dar ieri am fost fara vlaga toata dimineata.

      Apreciază

Lasă un răspuns

