Momente

Momentul acela in care te duci hotarata sa te urci in alt automobil convinsa fiind ca este al tau.In weekend am fost la plimbare.Pentru ca aveam ceva de cumparat,pe drumul spre casa am oprit si am coborat sa merg la magazin.Am coborat doar eu,sotul si copilul au ramas in masina.Cand am revenit,am mers la masina(fara sa verific numarul) si am incercat sa ma urc.Surpriza,era incuiata.Ma uit inauntru.Nimeni.Ma gandesc ca au coborat putin si ma uit in jur.Nu erau.Imi sun sotul.Erau doua masini mai in fata.Chiar era curios ce cautam la masina aceea.

Momentul acela in care mergi sa faci cumparaturi dar ai uitat portofelul acasa.Am facut asta saptamana trecuta.Noroc ca nu cumparasem cine stie ce si eram la magazinul de langa casa.Asa ca am dus banii mai tarziu.Nu a fost distractiv dar…

Am avut multe momente bune si rele saptamana trecuta dar ca cel de astazi dimineata niciunul.

Momentul in care abia trezita din somn mergi la bucatarie sa bei un pahar cu apa iar de la geam iti zambeste cineva.Iar tu te intrebi cum de pluteste in fata geamului tau Ba chiar iti ureaza si buna dimineata.Tot ce am putut a fost sa il intreb daca doreste si el un pahar cu apa.Nu stiu cum reactionam daca voia.Abia cand m-am intors in camera am realizat ca deja au ajuns la geamul meu cu reabilitarea.Ce parere are muncitorul nu stiu.

Un gând despre &8222;Momente&8221;

  1. Călător prin viață 4 Iulie 2016 / 6:54

    Asta cu mașina nu am pățit-o niciodată, sper să nu ajung așa :))) Glumesc 😀 Muncitorul cred că s-a simțit bine că l-a băgat și pe el cineva în seama și sigur te crede o doamna draguță și binevoitoare 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

