La bucatarie

Gatesc.Nu sunt o bucatareasa grozava dar nu am otravit inca pe nimeni.Ma pricep la prajituri,ma pricep la fripturi,sunt dezastru la ciorbe si supe.Si totusi gatesc zilnic.Mai ales pentru copil.Care copil e mofturos.Asa ca ii cer parerea.Asa ca meniul propus saptamanal este schimbat cu succes de fetita mea.Exemplu:plan meniu pilaf cu carne de vita.Mama tu nu te-ai saturat de orez?Fa niste cartofi cu sos.Ce sunt cartofii cu sos?Mancare cu cartofi si sos dar fara carne ca mie nu imi place carnea in mancare.Ok.Fac mancare de cartofi.E buna mancarea asta dar un pilaf cand faci?Sotul nu este mofturos dar nu stie niciodata ce vrea sa manance.Am impresia uneori ca ii este de fapt frica sa ceara.Cine stie ce capata?Eu,pe de alta parte,sunt tare mofturoasa.Nu imi place mancarea gatita si nici nu imi place ce gatesc.De foarte multe ori gatesc ceva si eu nu mananc.Prefer o salata sau un sandwich.Dar lor nu le pot da doar salata sau sandwich-uri.Asa ca gatesc.Nu foarte bine dar se pare ca familia mea accepta.Cum inveti sa gatesti bine?Sau cum apreciezi ca gatesti bine?Daca mancarea este mancabila inseamna si ca este buna?Concluzia este ca nu o sa fiu un master chef.Noroc ca nici nu imi doresc.

Lasă un răspuns

