Activitati de noapte

Asa cum am mai spus nu sunt o somnoroasa.Dorm putin.Poate prea putin.Cand totusi oboseala se aduna incerc sa prelungesc programul de somn.Adica de la patru ore la maxim sase.Dar de obicei imi ajung cele patru.Mai ales cand am o carte buna.Atunci imi ajung doar doua ore.In ultima vreme in afara de citit am urmarit un serial.Serial care mi-a mancat multe nopti.Dar care imi place la nebunie.Nu sunt genul care se uita la televizor.Prefer sa citesc.Dar serialul asta este impresionant.Are o multime de fani in lumea intreaga.Este vorba despre „Game of Thrones”.Cel mai bun serial pe care l-am urmarit vreodata.Dar si cel mai dur.Cel mai cel din punctul meu de vedere.Acum se termina.Deci ma voi intoarce la programul meu obisnuit.Sau poate imi recomanda cineva un serial nou.Ce ziceti?Imi recomandati?

2 gânduri despre &8222;Activitati de noapte&8221;

  1. Delia 27 Iunie 2016 / 13:46

    NU, un categoric NU pentru seriale Și eu urmăresc GOT însă în limita timpului liber. Ție ti-as sugera sa iti ocupi timpul cu actiuni cu adevărat importante pentru tine : actualizare CV, căutare activa job, cursuri. Nu îmi cer scuze ca te iau mai tare însă cred ca Îți pierzi resursele și motivația în alte zări.

    Apreciază

    • lory 27 Iunie 2016 / 14:38

      Asta le fac in timpul zilei.Restul sunt pentru noapte.Atunci cand am timpul pentru mine.Si nu,nu obisnuiesc sa ma uit la seriale.GOT m-a prins si recunosc ca mi-ar placea ceva asemanator.

      Apreciază

Lasă un răspuns

