Cum sunt

Sunt o persoana impulsiva.Sunt agitata si usor de enervat.Sunt o persoana comoda si cu multe fixuri.Comod nu inseamna ca nu as face nimic,comod inseamna confort.Sunt o persoana care se supara repede.La fel de repede imi trece.Nu tin suparare pe nimeni.Si urasc sa fie cineva suparat pe mine.Nu mananc orice si oriunde.Nu pot sa sufar nuntile.In general nu imi plac petrecerile.Mai ales cele la care presupune ca trebuie sa te imbraci dupa un anume cod.Si se pare ca lumea din jur insista sa ma tot invite.Ba la o nunta,ba la un botez.Nu mereu pot refuza.Mai incerc eu dar unele sunt „obligatii”.Sora mea de exemplu.A facut nunta,a trebuit sa merg.A trebuit sa imi fac rochie de seara.Si da,sunt o persoana care nu are rochii de ocazie.Mie imi plac pantalonii.Si cel mai rau ma afecteaza purtatul pantofilor cu toc.Cand ai o varsta,un genunchi cu probleme si o coloana vertebrala care tipa la efort nu iti vine sa porti pantofi cu toc.Si totusi…La nunta surorii mele am facut fata cu brio.Acum am primit o noua invitatie.La cea mai buna prietena a mea.Nu pot spune nu.Trebuie sa ma prezint.Alta rochie de seara,alti pantofi cu toc.In toamna urmeaza un botez.Acolo voi incerca sa trimit un cadou.Pentru ca m-am saturat de haine de ocazie si de pantofi.O sa ziceti ca sunt ciudata.Sunt.O ciudata care prefera sa se imbrace in jeansi,sa se incalte cu pantofi sport si sa mearga cu copilul in parc.Sau sa stea in casa cu o carte in mana si un pahar de suc alaturi.Asta sunt.

PS:Imi place pizza la nebunie si linistea care se lasa noaptea.

3 gânduri despre &8222;Cum sunt&8221;

  1. o femeie 22 Iunie 2016 / 7:44

    hahaha, ce ma bucur cand gasesc si altii ca mine 🙂 . Nici eu nu suport nuntile, si la propria nunta am lipsit; pe unde merg, merg de complezenta (cateva ore unde o trebuit), m-am bucurat cand prietenii buni or facut nunta ce s-o terminat la ora 1 (le-am spus ca e cea mai frumoasa nunta unde am participat); de 2 ori am trimis doar sotul (erau rudele lui, plus motiv ca eu sunt cu cea mica) . Ca rochii de seara eu avui una simpla ce o purtai la X nunti, apoi una de zi, nu sofisticata. Fara tocuri (cel mult o talpa ortopedica) – sunt acum atatia balerini frumosi pe piata. Fara machiaje. Am mai purtat o rochie de seara ce mi-a imprumutat-o o prietena, dar in general le cumpar la mana 2a . Oricum la ce garderoba am (2 rafturi) nu e loc sa tin asa ceva acolo.
    Desi port si fuste si rochii (ok, am o rochie lunga, mi-am cusut-o anul trecut si tare draga imi ie, pot sa stau neepilata 😀 !). imi place sa ma simt comod.

    In rest, ca o remarca: ai scris f. negativist despre tine. Hai, incearca sa scoti partile bune din tine, pune-le pe ele inainte. Accentueaza-le si pune-le in valoare. E o vorba ce imi place: „sunt ceea ce gandesc, mi se intampla ceea ce gandesc ” .

    Apreciat de 1 persoană

    • lory 22 Iunie 2016 / 9:55

      Negativ prin ochii celorlalti.Eu stiu ca sunt ciudata dar nu ma deranjeaza.Am scris erau fix parerile si comentariile celor din jur.

      Apreciază

Lasă un răspuns

