Incepe vacanta

Recunosc ca am asteptat momentul in care se va termina cu gradinita.Fetei mele nu i-a fost bine in gradinita.S-a imbolnavit,a avut tot felul de spaime si asta a facut sa ii fie tare greu.Greu mi-a fost si mie sa o vad bolnava,speriata si disperata(uneori) ca „trebuie” sa mearga.Dar gata.Astazi este ultima zi.Sunt speriata ca a crescut asa de repede.Ca la toamna merge la scoala.Ca putin cate putin pierd bebelusul dragalas care a fost.Ca urmeaza alta etape,mai grele sau mai usoare.Asta este.O sa profitam cat putem de vacanta asta.Ultima inainte de scoala.Ultima fara teme.Bine ai venit vacanta!

PS:Nu am reusit sa nu stau degeaba in ultimele zile.Desi imi propusesem sa fac minim.Poate data viitoare.

2 gânduri despre &8222;Incepe vacanta&8221;

  1. nick2255 14 Iunie 2016 / 14:22

    Când vei face 50-60 de ani, vei constata cu surprindere că deși este bine mersi la casa ei, nici măcar un telefon nu-ți va da. Atunci vei pierde fata drăgălașă care a fost…
    Sigur, că asta nu este o dorință a mea ci mai mult o experiență de viață. Din acelea foarte greu de anticipat la tinerețe…

    Apreciază

    • lory 14 Iunie 2016 / 14:47

      Sunt sigura ca asa se va intampla.Desi ma gandesc ca nu o sa plece de acasa asa devreme.Pana la urma cand voi avea eu varsta asta ea abia va trece de majorat.Sau doar cu cativa ani peste majorat.

      Apreciază

Lasă un răspuns

