Ziua in care nu ma stresez de nimic

Am hotarat ca o zi pe saptamana sa nu imi fac griji de nimic.Nici ca nu stiu ce sa gatesc,nici ca nu am spalat pe jos,nici ca nu am calcat,nimic,nimic.Vreau sa fiu linistita.Sa ma joc cu copilul si atat.Usor de zis.Sa vedem cum o sa fie.Maine este ziua cea mare.Ziua in care sa ma ocup doar de copil.Si coincidenta face sa fie sarbatoare.Deci cu atat mai mult o sa renunt la treburi.Bineinteles ca organizarea o voi face in seara asta.Stiu ca inseamna ca trisez putin.Dar inca nu sunt convinsa ca pot renunta o zi la treburile casei.Deci…maine ma distrez.Raportul il dau seara.Sper sa imi iasa.Daca nu,astept sfaturi.

PS:Soacra mea s-a oferit sa ne aduca oua rosii si cozonac.Sunt curioasa unde o sa le lase.Ea la noi in casa nu vine.Si cum mie nu imi raspunde nici la telefon…Abia astept sa vad cum procedeaza.

7 gânduri despre &8222;Ziua in care nu ma stresez de nimic&8221;

    • lory 8 Iunie 2016 / 20:35

      Soacra mea are o mare suparare.Si anume ca ma schimbat mobila fara acordul ei.Si pentru ca nu suporta noul aranjament din casa nu ne mai viziteaza.Nu pot spune ca ii duc dorul.

      Apreciază

  1. nick2255 8 Iunie 2016 / 18:49

    De unde se poate deduce cu uşurinţă că atunci când găteşti, calci rufe ori speli pardoseala, nu te distrezi! Deci rutina zilnică este o spină iritativă, stresantă ori asta va determina, în timp, două lucruri: primul, va fi o cauză aproape certă de nevroză (minimum), iar al doilea, tot în viitor, treburilor casnice le vei da un rasol de mai mare dragul… Cred că ziua cea mare trebuie să fie în fiecare zi a săptămânii şi să faci totul cu plăcere, să fii în pielea ta, fără gânduri stresante. Mâine nu e ziua cea mare decât pentru faptul că este o sărbătoare creştină mare.
    N.B. Cele de mai sus fac parte din teorie, sigur că în practică toţi suntem suferinzi. Mai mult sau mai puţin, dar „ne facem griji”.

    Apreciază

    • lory 8 Iunie 2016 / 20:33

      Eu am un fix.In fiecare zi spal podelele si sterg praful.Pur si simplu nu pot altfel.Faptul ca am hotarat altfel inseamna doar ca incerc sa ma relaxez.Si nu sunt nevrozata decat cand e dezordine in casa.Deci e o zi mare daca nu sterg praful sau ne sterg gresia. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Delia 8 Iunie 2016 / 19:26

    Sper sa iti iasă! :)) Si eu m-am pregătit pentru mâine : am spălat 3 ture de mașină, am gătit 3 feluri de mâncare și desert. Însă nu reușesc sa fac oua colorate și cozonac, căci mâine am zi plină la munca 12 ore. Eu încă aștept ziua aia numai cu copilul, fără activități casnice, însă ținând cont ca am soț în delegație, iar trebuie sa le fac pe toate singura. Nu mă deranjează, însă ajung sa port cu mine o oboseală cronica.

    Apreciat de 1 persoană

  3. o femeie 13 Iunie 2016 / 7:49

    Pe mine treburile nu ma streseaza ci ma lalaie ca nu imi place sa fac ….. problemele de sanatate din familie ma obosesc (de la distanta e greu sa le controlez, si stau noptile sa fac calcule, cum sa iau concediu fara plata si sa raman si cu bani de platit ipoteca…).

    Eu am plan saptamanal si pe fiecare zi, tocmai ca sa nu imi ramana. Fac unele in avans (meniu pe sapt, gatesc pt 3 zile, cumpar pt 7 zile), altele le-am simplificat (mai am un covor in casa, dar si cand scap de el…), orice sa fac cat mai putin efort si imi fie mie usor (si raman sa fac 15-30min zilnic, dupa ce adoarme copilul).
    De facut, le fac de ani de zile singura (fie sotul e in delegatii, saau daca am pus pe sot o data, …tre sa il pun zi de zi, si mi-e jena sa bat la cap).

    Si da, prefer sa stau cateva ore seara cu copilul linistite, zilnic. Pt ca meritam. Acum are si examene, si e musai sa mai repetam… Pentru ca asta e cel mai important pt mine: timpul pt suflet.

    Apreciază

Lasă un răspuns

